Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  10 Haziran 2026

   URFA POLİSİNDEN DEV OPERASYON   URFA POLİSİNDEN DEV OPERASYON   MHP'DE GÖZLER ATAMALARA ÇEVRİLDİ   MHP'DE GÖZLER ATAMALARA ÇEVRİLDİ   CHP URFA'DA İKİYE BÖLÜNDÜ   CHP URFA'DA İKİYE BÖLÜNDÜ   URFASPOR'A FİFA'DAN BİR CEZA DAHA   URFASPOR'A FİFA'DAN BİR CEZA DAHA   DİKKAT! URFA'YA YAĞIŞ GELİYOR   DİKKAT! URFA'YA YAĞIŞ GELİYOR   SAĞLIK RAPORLARINDA DEĞİŞİKLİK   SAĞLIK RAPORLARINDA DEĞİŞİKLİK  



Site İçi Arama

Röportaj

EKREM GERGİNCİ-URFAPRESS RÖPORTAJI

 URFAPRESS yazarı Ekrem GERFİNCİ-URFAPRES.NET Röportajı..

Anket

URFASPOR 1.LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR

Günün Manşetleri

ALTIN TEPETAKLAK!

CHP URFA'DA İKİYE BÖLÜNDÜ

MHP'DE GÖZLER ATAMALARA ÇEVRİLDİ

SAĞLIK RAPORLARINDA DEĞİŞİKLİK

DİKKAT! URFA'YA YAĞIŞ GELİYOR

CHP URFA'DA İKİYE BÖLÜNDÜ

SAĞLIK RAPORLARINDA DEĞİŞİKLİK

ALTIN TEPETAKLAK!

URFASPOR'A FİFA'DAN BİR CEZA DAHA

ALTIN TEPETAKLAK!

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

SATILMIŞ HAİN ÜLKÜCÜ!!!!

 



Son günlerin moda tartışmasına bigane kalamıyoruz işte…Ne de olsa ucu bize dokunuyor…Aldırma be birader… bu da geçer…diyeceğim ama….delip de geçiyor…
Konuya biraz farklı yaklaşmak istiyorum…Şöyle ki:Gazetelerdeki yorumlarda…hatta tvlerde yapılan röportajlarda birçok ülkücünün yaklaşımı beni ziyadesiyle rahatsız etmekte…Bu rahatsızlığı ülkücülük adına duymaktayım…21.y.y.da hala tek adama biat …o ne derse tartışmasız doğrudur düşüncesini…kendimi bir parçası hissettiğim camia adına üzüntü verici bulmaktayım…İşte bazı örnekler…”Bir işaret verdin yetti,hayır dedik,gitti.”…Güle misin….ağlaya mısın…Yani bu tip arkadaşlara mutlaka birileri bir işaret verecek…Neden?...Kafatasımız içinde beyin taşımıyor muyuz?...Hayır mı…evet mi denilmesi gerektiği düşüncesine aklımızla ,fikrimizle,birikimimizle ulaşamayacak mıyız?Ülkücü bu kadar mı aciz ?...Hayati bir konuda genel merkez sadece ve sadece AKP “Evet” diyor diye(Niçin HAYIR dediklerini madde madde sıralayan sözde açıklamalara o açıklamayı hazırlayanlar bile inanmıyor.!),”Hayır” kararı alacak…ve gönlü,düşüncesi yapılan değişikliklerden yana olan herhangi bir ülkücü,MHP’li bu karara körü körüne uyacak!Bunun da adına “ülkücülük” denilecek!Uymazsan şerefsiz…hain…satılmış…olacaksın…Ne kadar güzel!...Bir başkası buyurmuş….”Sen hayır diyorsan….biz de hayır diyoruz!”…Ohhh ne ala…Bunu diyen arkadaşın ülkücü camiaya zerre faydası olmaz ,bilesiniz gerçek ülkücü kardeşlerim…Sevgi…tabii ki olacak…saygı….mutlaka!Amma kayıtsız şartsız biat edenlerin lidere de….camiaya da aksine zararı olur…
Ülkücü HAYIR da diyebilir özgür iradesiyle…Ama EVET diyenlere hakaret ülkücülükse…yazıklar olsun gelinen noktaya…
Bakın…Türk devlet sisteminde amirine itiraz eden memurlara iyi gözle bakılmaz…Bunların sicil notları daima düşüktür…Çünkü amir her şeyin iyisini,doğrusunu kendisi bildiğinden(!)itirazdan hoşlanmaz…Askerlikte bu daha da katı kurallar halindedir…Kars’ta asteğmen olarak vatani görevimi ifa ederken komutanım Yüzbaşı TAŞTAN’ın bir sözünü hiç unutmam…”Osman…senden çok iyi arkadaş olur….ama asla iyi bir asker olamaz.!”demişti…Çünkü verdiği bazı emirleri…”Komutanım şöyle olsa daha iyi olmaz mı?” gibilerinden biraz da aramızdaki ast üst ilişkisinden çok arkadaşlık ilişkisine binaen sorguluyordum…
Oysa batılı devlet organizasyonunda bu durum tam tersidir…Orada amir(lider)değil…kurum önce gelir…Lidere en fazla karşı çıkan….sorgulayan…verilen emirlere KURUMA ZARAR VERECEĞİ İÇİN direnen tipler daha makbuldür…Zaten o tipler kurumları yükseltir…Yükselen kurumun başındaki kişi de bunun faydasını göreceğinden,bu tipleri korur….Bizde ezilmesi…sürülmesi gereken kişiler batıda baş tacıdır…
Bu yüzden ülkücü… sorgulayıcı olmalıdır…SorgulaMALI….gerekirse lidere karşı çıkmalı …Lider…”Gerekirse dağa çıkarız”dediğinde..”Bu düşüncenin ve tavrın külliyen yanlış olduğunu söyleyebilmeli…Bu…ülkücü harekete zarar vermez….aksine fayda sağlar…Güçsüz muhalefet nasıl ki iktidarı akıldan uzaklaştırırsa…kesin biat de liderleri “bilgelik”ten uzaklaştırır..
Bu tartışmanın çok daha üzücü…ülkücü hareketi temsil ettiği iddiasındaki kişilerin mantalitesini göstermesi açısından…çok ciddi bir yönü daha var…
Kendisini…aralarında benim de bulunduğum “Eski ülkücü” olarak tanımlayanlara karşı kullandıkları terminolojideki vehamet…İşte bir örnek:” 12 Eylül’den önce birkaç yıl ülkücü teşkilatlarda görev yapmış ancak 1980 sonrası MHP’ye bir defa bile oy vermemiş, HER SEÇİM KENDİ İKBAL VE MENFAATİ PEŞİNDE KOŞARAK, arılı-ballı, beygirli, ampüllü partilere oy vermiş, buna rağmen halen daha kutsal davamız üzerinden geçinmeye çalışan insanlara sesleniyorum; sınavlarda bile 4 yanlış bir doğruyu götürürken sizin ülkücü teşkilatlarda geçen 1-2 yıllık hizmetinizden sonra gelen 30 YILLIK İHANETİNİZ de ülkücülüğünüzü tamamen silmiş, bitirmiş, yok etmiştir. “…İhanet!...Korkunç bir suçlama…Ne gereği var ki…Ayrıca kendisini “eski ülkücü “olarak gören herkesi…ikbal ve menfaat peşinde koşmakla suçlamak kimsenin haddi değildir…O “eski ülkücülerden” bazılarının ödediği bedeli… şimdi bol keseden vatan millet Sakarya edebiyatı yapanlar hayal bile edemezler…Şu anda MHP içinde….AKP içinde…BDP….CHP içinde ikbal ve menfaat peşinde koşan yok mu?Sürüyle var hem de….ve de her zaman da olacaktır…Bu durum o parti mensuplarının tümünü ikbal ve menfaat peşinde koşmakla suçlamayı gerektirir mi…Böylesi bir suçlama vicdana sığar mı?...3’lü koalisyon döneminde MHP’li sağlık bakanlığında satıldığı ayyuka çıkan kadrolar,Bayındırlık Bakanlığında olanlar dolayısıyla tüm MHP’lileri suçlamak nasıl vicdansızlıksa…MHP’nin politikasını eleştirdiği için bu partiden organik bağını koparmış….ama yüreği hala ülkücülük ateşiyle yananları ikbal ve menfaat peşinde diye suçlamak hangi vicdana sığar?…
Devamı var:…” 12 Eylül ürünü ANAP ile başlayan HARAMZADE eski ülkücüler korosu, 28 Şubat ürünü AKP ile konserlerine devam etmektedirler. Ama fikir babasına, dava arkadaşlarına bir defa ihanet(!) eden herkese ihanet eder, bir defa satılmaya(!) alışan her zaman satılır. Bu insanların ülkücü hareket üzerinde hiçbir etkisi, nüfuzu yoktur. Çünkü orta yaşın üzerindeki ülkücüler bunların ne derece hain, işbirlikçi ve değersiz insanlar olduklarını bilirler…”…….HAİN…İŞBİRLİKÇİ…DEĞERSİZ…Değersize itirazım yok…Beni veya bir başkasını değersiz bulabilirsiniz…Ama HAİN ve İŞBİRLİKÇİ!???Bu laflardan sonra söze gerek kalıyor mu?...
Buradan….çokkkk alakasızmış gibi görülen bir noktaya geçelim…Ammaaa cevabını da kendisini gerçek ülkücü sananlardan MUTLAKA AMA MUTLAKA isterim…İster yorumlarla…ister maille…(osatamurfa@hotmail.com)Soru şu:…Ülkücü şiir….ülkücü tiyatro….ülkücü roman….ülkücü sinema…kısacası ÜLKÜCÜ SANAT NİÇİN GELİŞMEDİ…Geçmişini 1944 ten…tabutluklar döneminden alırsak…yarım asrı aşkın bir zamandır…ülkücü camia sanat adına üç beş eser dışında Türk Milletine ne sundu?...Cevap ortada…HİÇBİR ŞEY…(Sakın ha sakın bana sanat dünyasındaki sol lobilerden,masonik zihniyetten dem vurulmasın;bunlar bahane değil.)Peki….SEBEP?...Düşünmeyen beyinler…sadece biata alışmış beyinler yaratıcılıklarını kaybeder….üretemezler…Bunun müsebbibi de ülkücüyü… otoriteye…lidere….kayıtsız şartsız itaate mecbur eden zihniyettir…Biz …işte buna karşı çıkıyoruz…Ülkücü….düşünecek…eleştirecek…karşı çıkacak…DÜŞÜNMEYEN…ELEŞTİREMEYEN…KARŞI ÇIKAMAYAN…ülkücü olsa ne olur….olmasa ne olur….
URFAPRESS.NET

Ekleme Tarihi: 26 Ağustos 2010 11:52

Yazarın Diğer Yazıları İçin

Yorum Ekle

Yazdır

Yorumlar

Bu Habere Toplam 19 Yorum Eklenmiştir.

9 IŞIK! Osman Ataman BİNER

9 Işıkçı! arkadaşlarımız acaba 7.ışıkda yer alan "Bileşmiş milletler anayasasında yazılı bütün hürriyetlerin sağlanmasnı gaye edinmiştir." maddesinden haberdarlar mı?Bu maddenin ne anlama geldiğini düşündüler mi.Allah aşkına kaçınız bu madde üzerinde TARTIŞTINIZ?Köycülük(tarım kentleri)ilkesinin Ecevit tarafından Ordu Mesudiye'de uygulanıp İFLAS ETTİĞİNDEN haberiniz var mı?) 9IŞIK sanki ALLAH KELAMI!Peki 9 ışıkta Başbuğ'un yargı ile ilgili söylediklerini biliyor musunuz?Bilseydiniz bu yargıyı savunmazdınız!
12/09/2010 11:19

. mehmet

Liderler ki özellikleri her daim yüksek olan kişilerden olmuştur.Halkının , milletinin , tebaasının yani teşkilatının , kendine rehber edindiği doktrinlerle ve kendi prensipleri ile harmanlamış , yol haritasını belirlemiş ve sonucunda başarıya ulaşmışlardır.Halkını daima aydınlığa kavuşturmuşlar , mutlu ve huzur içinde yaşamaları için uğraşmışlardır.Bu kimi zaman , yeri gelmiş Orhun Kitabelerinde taşa kazınmış , Türk’ün töresi olmuştur, Bilge Kağan’ın öğüdü olmuştur.Yeri gelmiş Şeyh Edebali’nin nasihatları olmuştur
09/09/2010 16:32

nihat ışık bey mehmet

nihat bey abgimiz ben yazara merak ettiğim soruları yönelttim sagolun siz ondan önce cevapladınız teşekkürler sordugunuz soruya gelince ben hiçbir parti mensubu degilim sadece ömrümü türk islam davasına adamak için ülkü denen kutlu davayı şeçmişim .ülkücüye yakışmaz bence böyle yazılar hele hele bu ortamda birilerinin oyunu düşmek ülkücülere yakışmaz bundan dolayı yazarı bu yazısından dolayı hep eleştireceğim... a.e.olun
09/09/2010 16:25

mehmet beye duyurulur Nihat Işık

""SAYIN YAZAR KENDİNİ ÜLKÜCÜ OLARAK TANITIYOR ÜLKÜCÜ OLMAK İÇİN 9 IŞIK KİTABI İYİ BİLMEK GEREKİR" demiş mehmet bey!bahsettiğiniz yazar emekli öğretmen ve urfaya ülkücülüğü ilk getiren bir arkadaşımızdır.9 ışığı ise içine milyon defa sindirmiştir.9 ışığı siz ne kadar biliyorsunuz acaba?ihale demişsiniz !mehmet bey siz itiraf etmişsiniz ,sık sık parti değiştirenler ihale peşinde,siyasi rant peşinde koşar.bir not vereyim size eğer isteseydi sizin bahsettiğiniz gibi parti parti gezerdi.siz hangi partidesiniz,daha önce hangisinde ülkücülüğünüzü devam ettirdiniz?.
09/09/2010 15:04

YALAN MEHMET

SAYIN YAZAR KENDİNİ ÜLKÜCÜ OLARAK TANITIYOR ÜLKÜCÜ OLMAK İÇİN 9 IŞIK KİTABI İYİ BİLMEK GEREKİR ÖZELLİKLE LİDERLİK DOKTİRİNİNİ.ÜLKÜCÜLÜK SADECE MHP DE OLMAZ SİYASET AYRI,İSTEYEN İSTEDİĞİ PARTİYE GİRİR VE ÜLKÜCÜLÜGÜNÜ EN İYİ ŞEKİLDE KORUR SAYIN YAZAR ACABA AK PARTİDEN ADAY VEYA İHALE SÖZÜMÜ ALDINIZ TAYYİP BEYİN BÖLMEK İSTEDİĞİ ÜLKÜCÜ OYUNUNA SİZDEMİ DÜŞTÜNÜZ BİLGİLENDİRİR SENİZ SEVİNİRİM..ŞİMDİDEN TŞKLER A.E.OLUN.(SN.EDİTÖR LÜTFEN YAYINLAYIN)
09/09/2010 10:20

Sn.BİNER ve Halil EDİTÖR

Bu sitede kim olursa olsun ŞEREFSİZ,ŞU,BU gibi kişiliksizce yapılan yorumlar asla yayınlanmaz.Sn.Biner,siz yorumun makaslanmasını haklı olarak içeriğini bilmediğiniz için hatalı bulmuşsunuz.Haklısınız.Ama Halil bey maalesef o basit hataya düşmüş.Bir daha bu tür okuyucuları İP adreslerinden deşifre edeceğimizi bilmenizi isteriz.Ya gerçek isimlerini yazarlar ya da bir daha bu siteye girmesinler.Urfapress'in farkı bu.
05/09/2010 15:05

Halil kardeşime Osman Ataman BİNER

Yaptığınız yorumun kesildiğini bilemiyorum.Bu bana göre bir edit hatası.Ancak fikirler bize ne kadar ters gelirse gelsin olgunlukla karşılamak vakur ülkücü tavrına yakışır.Tepkiler karşı fikirlerle olursa daha etkili olur.Neyi kastettiniz bilemiyorum ama alıntılarım sadece bir ülkücünün bir başka ülkücüye yaptığı haksız ithamları içeren bölümlerdir.Tavrım düşünceye değil üslubadır.Sizi de bilmeden haksız yere itham ettiğim için özür dilerim.Allaha emanet olunuz.
05/09/2010 14:42

TAM AKSİNE..sayın OSMAN BEY'E halil

yazınızı okudum merak etmeyin.. ve bu yorumları yapmama sebep olanda sizin bir başka yazıdan alıntı yaptıgınız bir yoruma dayanarak sorduğum bir sorudur ve bunun karşılığında koyduğum bir tepkidir.. ama tabi yorumlar çarpıtılıp kesilip ve hatta haftalar önce yapılan yorumlar silinip hiç bişey yokmuş gibi davranılırsa bu hiç hoş olmaz değilmi osman abi
05/09/2010 12:57

Sayın Editöre Osman Ataman BİNER

Aslında tüm yorumların olduğu gibi yayınlanması taraftarıyım.Kaliteyi ortaya çıkarması açısından güzel olur bence.Kişinin kendini ifade yeteneği yoksa hakarete tevessül eder.Halil kardeşimizin yazıyı okumadıyıp başlığa dayanarak yorum yaptığı da anlaşılıyor.Satılmış,hain ülkücü diye ben ve benim gibi düşünenleri kastettiğimi bile anlamamış ki"arkasından konuştuğun hain ülkücü kimmiş."diyebiliyor.Okumak maalesef zahmetli iş..Ne yapalım,necip milletimizin böyle evlatları da var.
05/09/2010 12:20

Halil Bey'e...Basın özgürlüğümü? EDİTÖR

...(yorumlarımı yaparkende demokrasi ve basın özürlüğümü kullanıyorum) Demişsiniz..Hakaret içeren yorumlar basın özgürlüğüne girmez.Kullandığınız kelimeleri bir daha gözden geçirin,ondan sonra yollayın yayınlayalım.
05/09/2010 11:37

BAŞBUĞ MUHSİN YAZIOĞLU İÇİN "Evet" Alperenler

Rahmetli başbuğumuz,genel başkanımız Muhsin YAZICIOĞLU için 12 Eylül Referandumuna "EVET" Diyeceğiz! ALPERENLER
02/09/2010 02:30

biliyorsanız açıklayın halil

sayın yazar yazınızda arkasından konuştuğunuz tuttugunuz o SATILMIŞ HAİN ülkücüyü söyleyinde bizde bilelim kimmiş satılmış olan amma isim veremem ben burdan sadece yazımı yazarım derseniz olmaz ve yalnış olur.
31/08/2010 16:54

hayırrr gerçek urfalı

yazar resmen kendini avutmuş bizler Liderimizin izindeyizzz yazınıza katılmıyorummm....oyumun rengii HAYIRRR
28/08/2010 13:58

Mahmut Mancı kardeşime! Osman Ataman BİNER

Zaten zurnanın zırt dediği nokta burası.Denklem basit:Her ülkücü MHP'lidir.Her MHP'li de genelmerkeze kayıtsız şartsız itaat eder.O zaman BBP'li kardeşlerimizi ülkücü saymayacağız.Aslında bu işler bir merkezin kararıyla değerlendirilecek işler değildir.Gönül işidir.Merkez isterse beni afaroz etsin,kendimi ne hissettiğim önemli.Ayrıca her ülkücü ve MHP'li aynı şablonla düşünüp fikir üretecekse vay o partinin teşkilatın haline.Robotlar sürüsü olup çıkarız.
28/08/2010 10:52

kararımız evet urfalı

gördünüzmü feridun öncel bey..bu yazıyı okudunuzmu acaba.....lütfen eller vicdana....
28/08/2010 09:19

Biat,kişiye düşünmemeyi ögretir. Mahmut Mancı

Yazınıza katılmamam mümkün değil.Yalnız Gerçek anlamda idaelist her ülkücünun MHP li olma şartı tartışalacak ayrı bir konudur.Yazınıza eklenecek bir sözüm var. Görmek istenen şeyler,gözle değil beyinle görülmelidir.Bu saaten sonra gözle,beyini nasıl anlatacagım.Onların "görmek istedikleri zaten bildikleridir"
27/08/2010 20:56

varsın aptal desinler liderimin izindeyim mehmet fatih

varsın aptal desinler liderimin izindeyim(hayırrrr sayın köşe yazarı bizler hayır diyerek hain sayılıyorsak varsın hain olalım ben şahsım olarak liderimin yolunda gidiyorum liderimin her kelimesi bana emirdir
27/08/2010 15:54

Ali Kaplan kardeşime! Osman Ataman BİNER

Özlediğim üslubunuz için teşekkürler.Ayrılığımız ise "lider,doktrin,teşkilat tartışılmaz."noktasında.Hayır Ali kardeşim,tartışılır ve hatta gerekirse değiştirilir.Lider de,doktrin de,teşkilat da.Türkiye Cumhuriyeti bile doktrinini değiştirdi.Biz gerektiğinde neden yanlışta ısrar edelim.Tabii saygı,sadakat,sevgi..bunlar farklı konular.Allaha emanet olunuz.
27/08/2010 15:20

neye kime göre hain ali kaplan

sevgili osman agabeyim bende bir ülkücüyüm tam atamına 27 yıldır bir meşalenin yandıgı gibi bu davaya yanarak baglıyım ülkücü dendigi vakit hain kelimesi yanında geçse bile beni çok üzer tabiki ülkücüler tartışır tabiki dogruları bulmak için konuşur tabiki haklıyı bulmak için ekip çalışır ama bunları yapar kende bir yerleri yıkıp yıkmaz bizde lider doktorin teşkilat tartışılmaz tartışılmaz ama nerde de tartışılır o da beli dir hiç bir zaman tartışmadıktan sonra dogrular bulunmaz bunu sizde iyi biliyosunuz lütfen eski yeni ülkücü ayrımına da sizde girmeyin ülkücü ülkücü dür ha siz evet diye bilirsiniz buna kimsenin zaten itirazı yok ama hayin kelimesi çok agır bir kelime bunda d
27/08/2010 08:56

Flash Haber

ALTIN TEPETAKLAK!

 İşte Şanlıurfa Kuyumcular Odası tarafından paylaşılan güncel altın fiyatları…

Köşe Yazarları

Prof.Dr.Ali Rıza ÖZTÜRKMEN

 

Dr.Gamze Pınar PARMAKSIZ

 

Ekrem GERGİNCİ

 

Ayten DOĞAN

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

Erkan GÖNCÜ

 

Mustafa ARISÜT

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

MEHMET CANBEYLİ

 

Op.Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Deniz TATLI

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

Beyhan KOCAMANEL

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  10 Haziran 2026