Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  18 Nisan 2021

   ANNE VE BABASINI DÖVDÜ!   ANNE VE BABASINI DÖVDÜ!   Silahlı Şaka Ölümle Sonuçlandı   Silahlı Şaka Ölümle Sonuçlandı   Silahlı Şaka Ölümle Sonuçlandı   TORBACILARA OPERASYON   TORBACILARA OPERASYON   SOKAKTA DİNLİYOR VE ÇÖZÜYOR   SOKAKTA DİNLİYOR VE ÇÖZÜYOR   URFA'da Bir Kişi Daha İntihar Etti!   URFA'da Bir Kişi Daha İntihar Etti!   ÖLEN GENCİN KİMLİĞİ BELİRLENDİ  



Site İçi Arama

Röportaj

Açanal'dan Atilla'ya Açıklamalar

 AK Parti Şanlıurfa Milletvekili Gülender Açanal, MEDYAURFA.COM Genel Yayın Yönetmeni Gazeteci Nedim Atilla’yı Esentepe’deki bürosunda ziyaret etti.İşte o röpörtaj…

Anket

URFASPOR KÜME DÜŞER Mİ?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Silahlı Şaka Ölümle Sonuçlandı

SOKAKTA DİNLİYOR VE ÇÖZÜYOR

ANNE VE BABASINI DÖVDÜ!

TORBACILARA OPERASYON

SOKAKTA DİNLİYOR VE ÇÖZÜYOR

ANNE VE BABASINI DÖVDÜ!

TORBACILARA OPERASYON

Silahlı Şaka Ölümle Sonuçlandı

Silahlı Şaka Ölümle Sonuçlandı

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

6'NCI HOCA GÖREVE BAŞLADI

02 Mart 2021 08:16

Şanlıurfaspor’da Teknik Direktör Cüneyt Biçer ile yolların ayrılmasının ardından göreve getirilen Gürses Kılıç, Sarı-Yeşilli ekibin başında ilk antrenmanına çıktı.

Şanlıurfaspor’da Teknik Direktör Cüneyt Biçer ile yolların ayrılmasının ardından göreve getirilen Gürses Kılıç, Sarı-Yeşilli ekibin başında ilk antrenmanına çıktı.


 


TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta mücadele eden Şanlıurfaspor, üst üste alınan 24Erzincanspor ve Hekimoğlu Trabzon yenilgilerinin ardından Teknik Direktör Cüneyt Biçer ile yollarını ayırdı. Sözleşmesi karşılıklı olarak feshedilen Biçer’in yerine tecrübeli Teknik Direktör Gürses Kılıç geldi.


Şanlıurfaspor Yönetimi’nin anlaşmaya vardığı Kılıç’ın bugünlerde Sarı-Yeşilli ekiple resmi sözleşme imzalaması bekleniyor.  


İLK ANTRENMANA ÇIKTI


Şanlıurfaspor’un yeni hocası Gürses Kılıç, dün takımla birlikte ilk antrenmana çıktı. Sarı-yeşilli oyuncularla tanışan Kılıç, daha sonra Uşakspor maçının hazırlıklarını sürdüren futbolcuları saha kenarından takip etti. Kılıç’ın Şanlıurfaspor’da Yardımcı Hoca olarak görev yapan Kemal Tosun’dan takım hakkında bilgiler aldığı öğrenildi.  


GÜRSES KILIÇ KİMDİR?


25 Mart 1967 yılında Konya'ya dünyaya gelen Gürses Kılıç, 1990 yılında Karabükspor altyapısında futbola başladı. Ardından Zeytinburnuspor, Bakırköyspor, Gaziosmanpaşa ve Konyaspor formaları giyen Kılıç, 32 yaşında futbol hayatına nokta koydu. Genç yaşta futbolu bırakan Kılıç, Zeytinburnu altyapısında antrenörlük hayatında başladı. Çorluspor, Türk Telekom, Ankaraspor, Gaziosmanpaşa, Karabükspor'da görev alan Kılıç, Zeytinburnuspor'da ilk teknik direktörlük deneyimini yaşadı. Kılıç ardından sırasıyla, Aydınspor, Telekom, Ofspor, Adıyamaspor, Çorumspor, Bozüyükspor, Yeni Malatyaspor, Tepecikspor, Gümüşhanespor, Hatayaspor, Çorum Belediyespor, Darıca GB, Tuzlaspor ve Kırşehir Belediyespor’da görev aldı. Kılıç, son olarak Şanlıurfaspor ile anlaşmaya vardı.


BİHA



Gazete İpekyol


Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

16.04.2021 03:07 · URFASPOR PUANSIZ DÖNÜYOR

13.04.2021 10:48 · URFASPOR Kocaelispor'a Hazırlanıyor

08.04.2021 03:43 · URFASPOR PUANLA DÖNÜYOR

02.04.2021 08:12 · BİRİLERİ BİZİ DÜŞÜRMEK İSTİYOR

02.04.2021 08:03 · URFASPOR SON DAKİKADA YIKILDI

30.03.2021 06:39 · Urfa'lı Tarım İşçisi Dünya Şampiyonu

26.03.2021 08:02 · URFASPOR DİRENİYOR

19.03.2021 07:37 · URFASPOR 3 Puanı 3 Golle Aldı

11.03.2021 03:34 · URFASPOR Sahadan 3 Puanla Ayrıldı

03.03.2021 14:13 · HALİLİYE'de SPOR TESİSİ Yapılacak

01.03.2021 02:44 · URFASPOR 6'NCI HOCASIYLA ANLAŞTI!

25.02.2021 10:04 · ŞANLIURFASPOR PARAMPARÇA!..6-2

24.02.2021 04:35 · URFASPOR Bugün Trabzon'la Oynuyor

19.02.2021 07:50 · NİHAT ÇAKIR'ın Sağlık Durumu İyi

19.02.2021 01:59 · ŞANLIURFASPOR 3 İLERİ 1 GERİ!

14.02.2021 12:48 · URFASPOR MARAŞ'I 3 GOLLE VURDU

12.02.2021 07:58 · URFASPOR'A CEZA YAĞMURU!

09.02.2021 13:10 · BU EGOİZM BİTMELİ..

08.02.2021 04:32 · URFASPOR 90+2'DE VURDU

07.02.2021 07:37 · HALİLİYE İstanbul'dan Mutlu Dönüyor

31.01.2021 08:27 · HALİLİYE 3-0'LA GEÇTİ-Videolu

31.01.2021 02:43 · MARUF GÜNEŞ'TEN JEST

30.01.2021 08:33 · URFASPOR 3 Futbolcuyla Daha Anlaştı

29.01.2021 04:57 · TRANSFERDE SON GÜNLER

21.01.2021 06:42 · URFASPOR PFDK'YA SEVKEDİLDİ

18.01.2021 04:46 · URFASPOR YİNE GALİP GELEMEDİ

13.01.2021 07:23 · URFASPOR Eski Futbolcusunu Aldı

13.01.2021 04:03 · Urfaspor'un 5.nci Hocası Geldi

12.01.2021 08:17 · URFASPOR 5.nci Hocasını Arıyor!

07.01.2021 08:17 · HALİLİYE DEPLASMANDA VURDU

23.12.2020 08:23 · BU DEFA DA KORONA ÇARPTI!

23.12.2020 04:32 · HALİLİYE SHARİFİ İLE ANLAŞTI

05.12.2020 08:10 · EMİN YETİM'DEN FLAŞ İDDİA

02.12.2020 04:22 · URFASPOR MANİSA İLE OYNUYOR

25.11.2020 03:18 · Haliliye-G.Saray Maçına Kovid Engeli

23.11.2020 08:17 · URFASPOR REKOR KIRDI!

12.11.2020 05:11 · HALİLİYE 3-0'LA YOLCULADI

09.11.2020 07:35 · URFASPOR Hacettepe'ye Hazırlanıyor

06.11.2020 13:08 · Türk Milli Takımı Kadrosu Açıklandı

30.10.2020 07:53 · Cumhuriyet İçin Pedal Çevirdiler

22.10.2020 08:13 · URFASPOR SAHASINDA YENİLDİ

22.10.2020 06:21 · Kemal Kılıç URFASPOR'dan Ayrıldı

07.10.2020 02:17 · Maruf GÜNEŞ'ten Urfaspor'a Jest

05.10.2020 06:18 · ŞANLIURFASPOR ŞAŞIRTMADI!

05.10.2020 06:11 · KARAKÖPRÜSPOR PARAMPARÇA!

05.10.2020 02:28 · KEMAL KILIÇ YİNE URFASPOR'DA!

01.10.2020 04:40 · HALİLİYE'den Önemli Transfer

30.09.2020 08:34 · EFELER İlk Galibiyetini Aldı

12.09.2020 09:12 · CANPOLAT MORAL VERDİ

12.09.2020 08:51 · EFELER Pazartesi Parkeye Çıkıyor



Flash Haber

Silahlı Şaka Ölümle Sonuçlandı

 Olay,Şanlıurfa'da yaşandı.Kanlar içinde yere yığılan ve ağır yaralanan genç, Mehmet Akif İnan Eğitim ve Araştırma Hastanesi’ne kaldırıldı.

Köşe Yazarları

Müslüm AKTÜRK

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

Op.Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Mustafa ARISÜT

 

Beyhan ERGEN

 

Hüseyin GÜZEL

 

Ayten DOĞAN

 

İsmail MUTLU

 

Ahin GÜNEŞ

 

H.İbrahim TORU

 

Abuzer AKBIYIK

 

İbrahim TORU

 

Halil ÇİNİ

 

Yusuf AKTAŞOĞLU

 

Osman Ataman BİNER

 

Belgin Turan SATICI

 

İsmail ARSLAN

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

Halil SAVAŞ

 

GÜLSÜM MUNAR

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Adullah R.ELÇİ

 

Mahmut MANCI

 

Metin ŞENAY

 

Mehmet CANBEYLİ

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

DENEME

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  18 Nisan 2021