Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  31 Ağustos 2015

   ADLİ TATİL BUGÜN BİTİYOR   DELETE YERİNE SİL TUŞU   "MASKELERİNİ DÜŞÜRECEĞİZ"   MAÇA GİRMEDEN DAĞITTILAR!   AK Parti Aday Adayı Startı Verildi   RALLİ YAPTI,ORTALIĞI DAĞITTI!   DEĞİŞİKLİK SÜRESİ UZATILDI   İşte Durdurulan Atamalar   Kamuda Atamalar Durduruldu   Urfa'daki Karakolla Canlı Bağlantı   URFASPOR YİNE VURGUN YEDİ!   Gülebak 30 Ağustos Mesajı Yayınladı  





Site İçi Arama

Röportaj

"Kırık kolumla 2. lig hakemi oldum

 Şanlıurfa'nın Ulusal Futbol Hakemlerinden Ekrem Gerginci-Kadir Devir'e röportaj verdi.İşte o duygu dolu röportaj.

Anket

URFASPOR SÜPER LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

AK Parti'de Aday Adaylarına Start

URFASPOR YİNE VURGUN YEDİ!

Kamuda Atamalar Durduruldu

DEĞİŞİKLİK SÜRESİ UZATILDI

AK Parti Aday Adayı Startı Verildi

İşte Durdurulan Atamalar

RALLİ YAPTI,ORTALIĞI DAĞITTI!

DELETE YERİNE SİL TUŞU

"MASKELERİNİ DÜŞÜRECEĞİZ"

Urfa'daki Karakolla Canlı Bağlantı

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

KANAL URFA TV

28 Ekim 2008 10:16

KANAL URFA TV.Ayrıntılar...
KANAL URFA TV. Çok yakında test yayınına başlayacak olan Urfa'nın uydudan yayın yapacak ilk Yerel Televizyonu olan KANAL URFA hazırlıklarını tamamladı. Çok önemli ve geniş bir binadan yayına girecek olan KANAL URFA TV Urfa'yı tüm Dünya ile birleştirecek. Urfa'nın tanıtımı ve gelişimi anlamında da çok önemli bir proje olan KANAL URFA TV özellikle Urfa dışında yaşayan Urfa'lılar ve Urfa'yı her açıdan takip etmek isteyenlerin gözü kulağı olacak. SEMBOL Gazetesi imtiyaz sahibi Ahmet AKARSLAN ve Toru Toys firmasının sahibi İbrahim TORU tarafından gerçekleştiriliyor. Bu iki genç ve dinamik yatırımcının Urfa'ya vereceği hizmet memnuniyetle karşılandı. 10.Ekim'de test yayınına başlayacak olan KANAL URFA TV büyük masraf ve emekle gerçekleştiriliyor.Bu konuda görüşlerine başvurduğumuz Ahmet Akarslan:Çok önemli ve maliyeti yüksek olan bir iş.Fakat Urfa adına önemli bir projedir. Her şey para değil diyen Akarslan,bazı şeyleri yapmak lazım ve arkadan gelecek insanların her konuda çalışmalarına ve yatırımlarına ışık tutmak lazım,Urfalılara hayırlı olsun dedi..Şu anda stüdyo çalışmalarını son aşamaya geldiğini,her türlü cihazlarının hazır olduğunu belirten Ahmet Akarslan çok yakında ulusal tv kalitesinde yapılacak yayın ve programlarla karşınızda olacak dedi...URFAPRESS.NET
Bu haber şuana kadar 6732 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 24 Yorum Eklenmiştir.

ceylanpınarım serap ibiş

bende bı ceylanpınar vatandasıyım temennnım sehrımın tabıkı yasanabılecek sartlara uygun olmasınsan yana gere zıhınsel o9larak gerek sosyal gerekse ekjonamık yonden ugrasılması caba verılmesı gereken bır memleket burası gerı kalmış demıyorum cungu gerı kalmışlık demıyorum egıtılmemış demek daha dogru olur toplumda koklu degişmler ancak butun bı kıtlenın ortadan kalkmasıyla olur oysa bunun mumkun olmayacagından dolayı bu eksıklerı gıdermenın tek yolu bılıncı ıradesı yerınde olan bır yonetıcının basta olmasıyla olur.. ınsanınımz sureklı pastrlmış duygular içerısınde kalmıştır her seferınde kendını degiştırmeye yon vermeye bır adım gerıde kalır bunun nedenı ıse yıne ınsanlarımızdır dıslanma hor
23/03/2010 01:16

başarılar mehmet

hayırlı olsun urfalılara
20/12/2008 17:13

URFA SANA MİNNETTAR AHMET ARSLAN

ÖNCELİKLE DEĞERLİ İBRAHİM TORU OLMAK ÜZERE TÜM KANAL URFA YÖNETİMİNE YAYIN HAYATLARINDA BAŞARILAR DİLİYORUM . URFALI BÜTÜN İŞ ADAMLARININ ÖRNEK ALABİLECEĞİ Bİ İŞ YAPTI SAYIN TORU BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM
19/12/2008 12:16

TEBRİK EDİYORUM Haydar AYDOĞDU

öncelikle hayırlı olsun diyorum ben bir urfalı olarak istanbulda yaşıyorum uzun zamandır bizim uydu kanalımız olmamsından yakınırdım görünce çok mutlu oldum. urfayı evlerimize taşıyan tüm kanal urfa çalışanlarına teşekur eder başarılarının devamını dilerim. ebedi kalma dilegiyle.
18/12/2008 09:40

ceylapınarı da işsızler cuma çiftçi

ceylanpınar ara gelıp sadece giriş levhasınımı güstermenız gerekıyor yoksa buradaki işalanımız olan tigeme neden hükümet işçi almıyorumı gündeme getırsenız burda işçi alınsa neden işsizlerımız istanbula gıtsın tabıkı alınırsa ceylanpınarlı olacaksa bir zamanlar 5000 kişi çalışırken şimdı sadece 1000 kişi çalışıyor ceylanpınarda AKP nın kazanması için iyi bir ADAY ve sınır kapısının açılması
14/12/2008 11:39

teşekürler kadir ayvaoglu

Ben urfalı omaktan gurur duyuyordum...Ama bu kanal sadece benim degil diger hemşehrilerimden gurur duymazı gerektigini yapılan bu himetle anlatıyor.Ben istanbul da oturuyorum ve hasretimi bir kısmını aldınız.TEŞEKÜRLER BU KANALI BİZE İLETENLERDEN .SAGOLUN VE HEP VAROLUN...
11/12/2008 13:38

urfam benım sefer

dunyanın en guzel memleketı olan urfanın tum dunyaya tanıtılması fırsatını veren ahmet akaslan abemızın allah bahtını tahtını açık eylesın inşallh abe ellerıden operem bayramınız mubarek olsın
11/12/2008 10:31

COK GURURLANDIM HASAN TEK

BOYLE BIR PROJEYI ILK DEFA URFA YA GETIRDIGINIZ ICIN COK DUA ALDINIZ SAYIN AHMET AKASLAN SIZE SUKRANLARIMI ILETMET BENI AYRICA ONURLANDIRDI URFALI YAPARSA EN IYISINI YAPAR BENCE BOYLE BIR PROJEYE ATILMAK YAPMAK YUREK ISTER MALIYET VE TUM KANAL IHTIYACINI KARSILAMAK KOLAY DEGIL HELAL OLSUN AHMET AKARSLAN
08/12/2008 21:28

urfam müslüm kaplan

ya çok mutluyum ben hep diyodum bizimde neden kanalımız yok içimde bi burukluk vardı ama artık o yok insanlar urfa insanının ne derece iyi olduğunu bu kanal sayesinde daha iyi anlıyacak ben seyfettin sucu hastasıyım ondan daha fazla şarkılar olursa sevinirim şimdiden
08/12/2008 12:14

slm göngör özyener

urfaya hayırlı ugurlu olsun kanalınız suan seyretmekteyim istanbuldan fakat gaziantep olay tv gibi yapmayın ben anteplı oldum halde kendı kanalımı seyretmıorum nedenı amotör yayın gibi göstermektedir sizde suanda test yayınınız basladından beri belli bı cd lerı hergün vermektesınız bunları seyrede seyrede insan sıkılıyor yörenizin sanatcılarını tanıtın urfa bir ibrahim tatlısesle tanınmasın tesekkürderim
07/12/2008 22:22

hayırlı olsun mahmut

Bu kanalı urfaya kazandırdığı için kanala emeği geçenlere bir urfalı olarak teşekkür ediyorum çoktandır uydu üzerinden yapılacak bir yayının eksikliğini hissediyorduk ve hatta dillendiriyorduk benim kanal yöneticilerinden ricam program ve yayın kalitesinin yanında görüntü kalitesinin unutulmaması şu anda yapılmakta olan test yayınını izliyorum baya düşük görüntü kalitesi ile karşılaşmaktayım umarım normal yayına geçince bu tür aksaklıklar olmaz.Bütün kanal çalışanlarına başarılar dilerim.
27/11/2008 19:43

teşekkürlerrrrrr huseyincan

öncelikle sanlıurfa ve sanlı halkına bu fedakarlıgı yaptıgımnız için binlerce defa sizlere teşekkürlerrr nezamandır urfafımızı böyle ulusal platformda temsil edebilecek bir kanalımızın olmasıı için bekliyorduk şükür ki sonunda kavuştuk bu kanalımıza bizim diger yerel kanalları izlerken o kadar yadırgıyordum ki boyle kanal olmaz olsun diyordum ulusal kanallara gelince onlarda urfada yaptıkları çekimlerde sadece haşimiye yakubiye eyyübiye gibi yerleri çekerek sanki urfa o yerlerden ibaretmiş gibi bir hava veriyordu.ben ögrencilik yıllarımda arkadaşlarıma urfada 5 katlı apartman oldugunu anlatana kadar canım çıktı.çünkü onlara göre urfa televizyonlarda görürdügünden ibaretti.ama allahıma şükürl
18/11/2008 16:18

URFA SİZİNLE GURUR DUYMALI ibrahim bektaş

öncelikle size nasıl teşekur etsem az bizim urfayı artık butun dunya seyir etsin inşallah çok iyi olur selamlarımla
18/11/2008 01:20

DÜNYANIN EN ESKİ ŞEHRİNE HAYIRLI OLSUN BEYHAN SEVGİLİ

BİR URFALI OLARAK ÇOK SEVİNDİM.MEMELEKETİMİZİ TANITMAKTA ÇOK GEÇ KALDIK,BÖYLESİNE HER YÖNÜYLE MÜKEMMEL BİR ŞEHRİN BUGÜNE KADAR DETAYLI BİR TANITIMI YAPILAMADI.ÖRNEĞİN KURTULUŞ SAVAŞINDA ATALARIMIZ CANLARI PAHASINA SAVAŞTILAR ANCAK NE YAZIK Kİ URFANIN KURTULUŞU BİLE ARTIK MEDYADA YER ALMAMAKTADIR.BU KAHRAMANLAR ŞEHRİ,PEYGAMBERLER DİYARI,KÜLTÜR VE TARİH ŞEHRİ UMARIM BU TV KANALI SAYESİNDE DAHA İYİ TANITILIR,BİZİM GİBİ DIŞARDA BULUNAN URFALILAR İÇİNDE GÜZEL URFAMIZI İZLEME,TAKİP ETME ŞANSI DOĞMUŞ OLUR.KANAL URFA İÇİN EMEĞİ GEÇEN HERKESE GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM.BAŞARILAR DİLİYORUM.
14/11/2008 22:04

ÇOK İYİ BEYHAN

ÖNCELİKLE TEŞEKKÜR EDİYORUM BŞRLARINIZIN DEVAMINI DİLERİM
13/11/2008 23:04

tebrikler hasan tek

sayın ahmet akarslan cok guzel bır proje dusunmussunuz urfa adınada sevındırıcı bır konu bır urfalı olarak antalyada 23 yıldır yasıyorum burada oyunculuk mankenlık yapıyorum sızın bu mukemmel projenız sayesınde urfaya gelemesekde goremesekde gezmıs ve gormus olacagız kadronuzunda sıze layık olmasını ısterız bsarılarınızın devamını dılerım sızın adınıza cok sevındım
13/11/2008 13:27

hayırlı olsun mehmet izmirden

çok geç kalınmış bir proje ama yinede hayırlı olsun izmirden ve tüm dünyadan urfayı herkes hayranlıkla izleyecek 3 gündür sabah 6 kalkıp urfa türküleriyle insan moral buluyo bu proji uygulamaya sokanlardan allah razı olsun urfa stadına bu şekilde duyurursak dünya ya daha çabuk biter diye düşünüyom
13/11/2008 11:13

Teşekkürler Salih DOĞAN

Şanlıurfa dışında yaşayıp Urfa'yı anmak ihtiyacı hisseden hemşehrilerimize çok güzel bir haber oldu çok sevindik memleketimizi dışarıda tanıtacak gelişimimize sebep olacak güzel bir gelişme emeği geçenlere teşekkür ederiz.Mersin Silifke'den selamlar
12/11/2008 23:46

HAYDİ HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN BAKALIM AUTOLAB

Ve işte beklenen oluyor sanırız KANAL URFA açılıyor gerçi bizi çekemeyen adıyaman bizden önce ASU t.v diye bir kanal açtı ama inşallah hayırlısıyla bizim urfamız kanalını bir açacak pir açacak umuyoruzki KANAL URFA BEKLENTİLERİMİZİN DAHADA ÖTESİNDE yayın yapıcaktır üstün görüntü teknolojisi H.D ayyınıda olursa eğer kimse bizi tutamaz saygılar NOT:allah aşkına her gün o tüpü bitmiş işe yaramaz adamları çıkarmayın bıktık artık onlardan ! . .
02/11/2008 21:15

YAYIN BAŞLAMA TARİHİ hakkan

yayına giriş tarihini ve frekansı hakkında bilgisi olan arkadaş varmı?
30/10/2008 18:26

frekansaları ne? ahmet

hasretle bekliyorduk sonunda oldu ama frekansları hakkında bilgi verilse iyi olur
29/10/2008 15:09

FREKANS ECZKENAN

TEBRIK EDERIM SEVINDIM URFA KANALININ UYDU SITESINDE OLMAMIZA AMA FREKANS NUMARASINI NERDEN BULUCAZZZ
29/10/2008 14:41

hasretle bekliyorduk nihat elma

gerçek hasretle beklediğimiz bir proje yıllardır gurbette yaşayan urfalılara büyük hizmet doğrusu ibrahim toru ve ahmet akarslan'nı9 kutluyorum önemli bir projeye imza attıkları için hem başrılı olcaklar hemde para kazanacakları temenni ediyorum Allah Utandırmasın hayırlı uğurlu olsun
28/10/2008 12:19

Haydi bakalım. Kemal BEHRAM

Umarım diğer yerel kanalların yaptıklarını yapmazlar. Örneğin. Bi reklam kuşağı varki sormayın. siz diyin yarım saat ben diyim 40 dakika. her reklama 3 dakikalık şarkılar falan.
28/10/2008 10:35

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

31.08.2015 09:46 · RALLİ YAPTI,ORTALIĞI DAĞITTI!

31.08.2015 09:14 · İşte Durdurulan Atamalar

31.08.2015 09:05 · Kamuda Atamalar Durduruldu

31.08.2015 07:09 · "MASKELERİNİ DÜŞÜRECEĞİZ"

31.08.2015 05:03 · AK Parti'de Aday Adaylarına Start

31.08.2015 00:55 · AK Parti Aday Adayı Startı Verildi

31.08.2015 00:28 · Urfa'daki Karakolla Canlı Bağlantı

31.08.2015 00:03 · URFASPOR YİNE VURGUN YEDİ!

31.08.2015 00:00 · DEĞİŞİKLİK SÜRESİ UZATILDI

30.08.2015 09:24 · Gülebak 30 Ağustos Mesajı Yayınladı

30.08.2015 08:02 · MAÇA GİRMEDEN DAĞITTILAR!

30.08.2015 00:05 · URFA ŞEHİTLERİNİ UĞURLADI

29.08.2015 10:29 · Şehitin Cenazesi Adli Tıptan Alındı

29.08.2015 08:37 · URFA'DA 2 POLİS ŞEHİT EDİLDİ

29.08.2015 08:20 · URFA'DA 2 POLİS ŞEHİT OLDU

29.08.2015 02:14 · Urfa'da 2 Polise Silahlı Saldırı

29.08.2015 01:09 · Urfada AK Parti'ye Bombalı Saldırı

29.08.2015 00:05 · Feci Kazanın Sürücüsü Kayıp!

28.08.2015 17:27 · "Artık Değiştirme Zamanı Geldi"

28.08.2015 09:59 · 30 Ağustos Etkinlikleri İptal Edildi

28.08.2015 09:55 · Engin Korukır'dan Açıklamalar

28.08.2015 09:38 · MÜKELLEFE RAHATLIK SAĞLANDI

28.08.2015 09:32 · Fiyatlar Düşünce Akın Ediyorlar

28.08.2015 06:24 · DEMİRTAŞ'tan Özerklik Açıklaması

28.08.2015 00:52 · Dikkatsizlik Kazaya Sebep Oldu

28.08.2015 00:52 · FİRARİ ADAM YAKALANDI

28.08.2015 00:23 · "MHP BENİ ATAMAZ"

28.08.2015 00:07 · HDP'Lİ VEKİL HAYIR DEDİ

27.08.2015 21:28 · 1 Kasım'da Oy Kullanabilme Şartı

27.08.2015 18:00 · HÜSEYİN GÜZEL'İN MUTLU GÜNÜ

27.08.2015 16:47 · URFA'DA BİR ARAÇ DAHA YANDI

27.08.2015 11:26 · Emlak Vergisindeki Artış Belli Oldu

27.08.2015 11:14 · İşte Seçim Çevreleri Ve Vekil Sayısı

27.08.2015 10:27 · ALTIN ÇÖKTÜ!

27.08.2015 10:19 · Park Halindeki Araç Kurşunlandı

27.08.2015 10:12 · Piyasaları Rahatlatan Açıklama

27.08.2015 09:23 · Sanayi Hararetli Otolarla Doldu!

27.08.2015 09:22 · Yerli Kola'ya Yerli Turist İlgisi

27.08.2015 09:19 · Adaylar 18 Eylül'de Belli Olacak

27.08.2015 09:11 · ŞANLIÇARŞI VALİ İLE GÖRÜŞTÜ

27.08.2015 08:35 · Piyasaları Rahatlatan Açıklama

27.08.2015 00:19 · Gönüllü Askerliğe Binlerce Başvuru

26.08.2015 14:57 · İşte Bakanlık Teklif Edilen İsimler

26.08.2015 09:39 · Olaylar Seçmenin Oyunu Etkileyecek

26.08.2015 08:49 · "HUUU! NEREDESİNİZ?"

26.08.2015 08:41 · Kuyumcular Çarşısında Altın Telaşı!

26.08.2015 08:07 · Ürün Bolluğu Fiyatları Düşürdü

26.08.2015 07:00 · Kırsal Mahallelere Yeni Seferler

26.08.2015 06:25 · Kola Kısırlığa Sebep Oluyor

26.08.2015 06:12 · Akraba Kavgasında 6 Kişi Yaralandı



Flash Haber

AK Parti'de Aday Adaylarına Start

 AK Parti Şanlıurfa İl Başkanlığı yarın başlayacak aday adayı müracaatları ile ilgili bir yazılı açıklama yaptı. Açıklamada şunlara yer verildi.

Köşe Yazarları

Op.Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Halil ÇİNİ

 

Belgin Turan SATICI

 

Yaşar DURU

 

Reşat UZUN

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

H.İbrahim TORU

 

Hüseyin GÜZEL

 

C.REHAVİ

 

Ömer N. KAPAKLI

 

Mutlu GÜNEŞ

 

Mahmut MANCI

 

İbrahim TORU

 

Mehmet YILDIRIM

 

Hayri ÜLGEN

 

Mustafa GÜMÜŞ

 

Mehmet BAYLAN

 

Yasin YAŞUK

 

Metin ŞENAY

 

Zeynep ATEŞ

 

Osman Ataman BİNER

 

Ahin GÜNEŞ

 

Fuat KÜRKÇÜOĞLU

 

İsmail MUTLU

 

Mehmet CANBEYLİ

 

Halil ÇAKIR

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Tahir GÜLEBAK

 

Aziz ILGAZİ

 

Ayten DOĞAN

 

İnş.Yük.Müh.İbrahim H. OKUYAN

 

Nihat ÇAKIR

 

Nuray AÇAR

 

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

Sabri SORGUÇ

 

Ecz.Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

 

İsmail BAYRAM

 

İ.Halil HAKTANKAÇMAZ

 

Dr.Feridun ÖNCEL

 

Zir.Müh.Hasan BAĞIŞ

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  31 Ağustos 2015