Anasayfa     Günün Haberleri     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  22 Aralık 2014

   HAYRİ ÜLGEN'İN ACI GÜNÜ   ESKİDEN URFA BÖYLEYDİ   TÜRKİYE KRAVAT GEVŞETİYOR   Emniyet Müdürlüğüne Saldıracaklardı   Urfa'da Huzur Operasyonu,5 Gözaltı   "Hakemler Göz Kontrolüne Girmeli"   Utanmaz "Çoban"Oğlu Çoban!   Urfaspor'u Kurt Değil Çoban Yedi!   Gazetecilere Sadece 1 Saat!   Urfaspor Giresunspor'la Oynuyor   Otomatik Ödemeye Ücret Alınıyor   7 MAHALLEDEN OLUŞACAK  

Site İçi Arama

Röportaj

SATICI-Dr.GÖKALP Röportajı

 ODTÜ Eğitim Bilimleri bölümünün değerli hocalarından Yrd. Doç. Dr. Gökçe Gökalp ile zaman yönetimine doğru bir yolculuk yapıyoruz

Anket

URFASPOR SÜPER LİG'E ÇIKARMI?
EVET
HAYIR
FİKRİM YOK

Günün Manşetleri

Günün Fotoğrafı

Önemli Linkler

Hava Durumu

KANAL URFA TV

28 Ekim 2008 10:16

KANAL URFA TV.Ayrıntılar...
KANAL URFA TV. Çok yakında test yayınına başlayacak olan Urfa'nın uydudan yayın yapacak ilk Yerel Televizyonu olan KANAL URFA hazırlıklarını tamamladı. Çok önemli ve geniş bir binadan yayına girecek olan KANAL URFA TV Urfa'yı tüm Dünya ile birleştirecek. Urfa'nın tanıtımı ve gelişimi anlamında da çok önemli bir proje olan KANAL URFA TV özellikle Urfa dışında yaşayan Urfa'lılar ve Urfa'yı her açıdan takip etmek isteyenlerin gözü kulağı olacak. SEMBOL Gazetesi imtiyaz sahibi Ahmet AKARSLAN ve Toru Toys firmasının sahibi İbrahim TORU tarafından gerçekleştiriliyor. Bu iki genç ve dinamik yatırımcının Urfa'ya vereceği hizmet memnuniyetle karşılandı. 10.Ekim'de test yayınına başlayacak olan KANAL URFA TV büyük masraf ve emekle gerçekleştiriliyor.Bu konuda görüşlerine başvurduğumuz Ahmet Akarslan:Çok önemli ve maliyeti yüksek olan bir iş.Fakat Urfa adına önemli bir projedir. Her şey para değil diyen Akarslan,bazı şeyleri yapmak lazım ve arkadan gelecek insanların her konuda çalışmalarına ve yatırımlarına ışık tutmak lazım,Urfalılara hayırlı olsun dedi..Şu anda stüdyo çalışmalarını son aşamaya geldiğini,her türlü cihazlarının hazır olduğunu belirten Ahmet Akarslan çok yakında ulusal tv kalitesinde yapılacak yayın ve programlarla karşınızda olacak dedi...URFAPRESS.NET
Bu haber şuana kadar 6351 defa okundu.

Yorum Ekle

Arkadaşına Gönder

Yazdır

HABER YORUMLARI

Bu Habere Toplam 24 Yorum Eklenmiştir.

ceylanpınarım serap ibiş

bende bı ceylanpınar vatandasıyım temennnım sehrımın tabıkı yasanabılecek sartlara uygun olmasınsan yana gere zıhınsel o9larak gerek sosyal gerekse ekjonamık yonden ugrasılması caba verılmesı gereken bır memleket burası gerı kalmış demıyorum cungu gerı kalmışlık demıyorum egıtılmemış demek daha dogru olur toplumda koklu degişmler ancak butun bı kıtlenın ortadan kalkmasıyla olur oysa bunun mumkun olmayacagından dolayı bu eksıklerı gıdermenın tek yolu bılıncı ıradesı yerınde olan bır yonetıcının basta olmasıyla olur.. ınsanınımz sureklı pastrlmış duygular içerısınde kalmıştır her seferınde kendını degiştırmeye yon vermeye bır adım gerıde kalır bunun nedenı ıse yıne ınsanlarımızdır dıslanma hor
23/03/2010 01:16

başarılar mehmet

hayırlı olsun urfalılara
20/12/2008 17:13

URFA SANA MİNNETTAR AHMET ARSLAN

ÖNCELİKLE DEĞERLİ İBRAHİM TORU OLMAK ÜZERE TÜM KANAL URFA YÖNETİMİNE YAYIN HAYATLARINDA BAŞARILAR DİLİYORUM . URFALI BÜTÜN İŞ ADAMLARININ ÖRNEK ALABİLECEĞİ Bİ İŞ YAPTI SAYIN TORU BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLİYORUM
19/12/2008 12:16

TEBRİK EDİYORUM Haydar AYDOĞDU

öncelikle hayırlı olsun diyorum ben bir urfalı olarak istanbulda yaşıyorum uzun zamandır bizim uydu kanalımız olmamsından yakınırdım görünce çok mutlu oldum. urfayı evlerimize taşıyan tüm kanal urfa çalışanlarına teşekur eder başarılarının devamını dilerim. ebedi kalma dilegiyle.
18/12/2008 09:40

ceylapınarı da işsızler cuma çiftçi

ceylanpınar ara gelıp sadece giriş levhasınımı güstermenız gerekıyor yoksa buradaki işalanımız olan tigeme neden hükümet işçi almıyorumı gündeme getırsenız burda işçi alınsa neden işsizlerımız istanbula gıtsın tabıkı alınırsa ceylanpınarlı olacaksa bir zamanlar 5000 kişi çalışırken şimdı sadece 1000 kişi çalışıyor ceylanpınarda AKP nın kazanması için iyi bir ADAY ve sınır kapısının açılması
14/12/2008 11:39

teşekürler kadir ayvaoglu

Ben urfalı omaktan gurur duyuyordum...Ama bu kanal sadece benim degil diger hemşehrilerimden gurur duymazı gerektigini yapılan bu himetle anlatıyor.Ben istanbul da oturuyorum ve hasretimi bir kısmını aldınız.TEŞEKÜRLER BU KANALI BİZE İLETENLERDEN .SAGOLUN VE HEP VAROLUN...
11/12/2008 13:38

urfam benım sefer

dunyanın en guzel memleketı olan urfanın tum dunyaya tanıtılması fırsatını veren ahmet akaslan abemızın allah bahtını tahtını açık eylesın inşallh abe ellerıden operem bayramınız mubarek olsın
11/12/2008 10:31

COK GURURLANDIM HASAN TEK

BOYLE BIR PROJEYI ILK DEFA URFA YA GETIRDIGINIZ ICIN COK DUA ALDINIZ SAYIN AHMET AKASLAN SIZE SUKRANLARIMI ILETMET BENI AYRICA ONURLANDIRDI URFALI YAPARSA EN IYISINI YAPAR BENCE BOYLE BIR PROJEYE ATILMAK YAPMAK YUREK ISTER MALIYET VE TUM KANAL IHTIYACINI KARSILAMAK KOLAY DEGIL HELAL OLSUN AHMET AKARSLAN
08/12/2008 21:28

urfam müslüm kaplan

ya çok mutluyum ben hep diyodum bizimde neden kanalımız yok içimde bi burukluk vardı ama artık o yok insanlar urfa insanının ne derece iyi olduğunu bu kanal sayesinde daha iyi anlıyacak ben seyfettin sucu hastasıyım ondan daha fazla şarkılar olursa sevinirim şimdiden
08/12/2008 12:14

slm göngör özyener

urfaya hayırlı ugurlu olsun kanalınız suan seyretmekteyim istanbuldan fakat gaziantep olay tv gibi yapmayın ben anteplı oldum halde kendı kanalımı seyretmıorum nedenı amotör yayın gibi göstermektedir sizde suanda test yayınınız basladından beri belli bı cd lerı hergün vermektesınız bunları seyrede seyrede insan sıkılıyor yörenizin sanatcılarını tanıtın urfa bir ibrahim tatlısesle tanınmasın tesekkürderim
07/12/2008 22:22

hayırlı olsun mahmut

Bu kanalı urfaya kazandırdığı için kanala emeği geçenlere bir urfalı olarak teşekkür ediyorum çoktandır uydu üzerinden yapılacak bir yayının eksikliğini hissediyorduk ve hatta dillendiriyorduk benim kanal yöneticilerinden ricam program ve yayın kalitesinin yanında görüntü kalitesinin unutulmaması şu anda yapılmakta olan test yayınını izliyorum baya düşük görüntü kalitesi ile karşılaşmaktayım umarım normal yayına geçince bu tür aksaklıklar olmaz.Bütün kanal çalışanlarına başarılar dilerim.
27/11/2008 19:43

teşekkürlerrrrrr huseyincan

öncelikle sanlıurfa ve sanlı halkına bu fedakarlıgı yaptıgımnız için binlerce defa sizlere teşekkürlerrr nezamandır urfafımızı böyle ulusal platformda temsil edebilecek bir kanalımızın olmasıı için bekliyorduk şükür ki sonunda kavuştuk bu kanalımıza bizim diger yerel kanalları izlerken o kadar yadırgıyordum ki boyle kanal olmaz olsun diyordum ulusal kanallara gelince onlarda urfada yaptıkları çekimlerde sadece haşimiye yakubiye eyyübiye gibi yerleri çekerek sanki urfa o yerlerden ibaretmiş gibi bir hava veriyordu.ben ögrencilik yıllarımda arkadaşlarıma urfada 5 katlı apartman oldugunu anlatana kadar canım çıktı.çünkü onlara göre urfa televizyonlarda görürdügünden ibaretti.ama allahıma şükürl
18/11/2008 16:18

URFA SİZİNLE GURUR DUYMALI ibrahim bektaş

öncelikle size nasıl teşekur etsem az bizim urfayı artık butun dunya seyir etsin inşallah çok iyi olur selamlarımla
18/11/2008 01:20

DÜNYANIN EN ESKİ ŞEHRİNE HAYIRLI OLSUN BEYHAN SEVGİLİ

BİR URFALI OLARAK ÇOK SEVİNDİM.MEMELEKETİMİZİ TANITMAKTA ÇOK GEÇ KALDIK,BÖYLESİNE HER YÖNÜYLE MÜKEMMEL BİR ŞEHRİN BUGÜNE KADAR DETAYLI BİR TANITIMI YAPILAMADI.ÖRNEĞİN KURTULUŞ SAVAŞINDA ATALARIMIZ CANLARI PAHASINA SAVAŞTILAR ANCAK NE YAZIK Kİ URFANIN KURTULUŞU BİLE ARTIK MEDYADA YER ALMAMAKTADIR.BU KAHRAMANLAR ŞEHRİ,PEYGAMBERLER DİYARI,KÜLTÜR VE TARİH ŞEHRİ UMARIM BU TV KANALI SAYESİNDE DAHA İYİ TANITILIR,BİZİM GİBİ DIŞARDA BULUNAN URFALILAR İÇİNDE GÜZEL URFAMIZI İZLEME,TAKİP ETME ŞANSI DOĞMUŞ OLUR.KANAL URFA İÇİN EMEĞİ GEÇEN HERKESE GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM.BAŞARILAR DİLİYORUM.
14/11/2008 22:04

ÇOK İYİ BEYHAN

ÖNCELİKLE TEŞEKKÜR EDİYORUM BŞRLARINIZIN DEVAMINI DİLERİM
13/11/2008 23:04

tebrikler hasan tek

sayın ahmet akarslan cok guzel bır proje dusunmussunuz urfa adınada sevındırıcı bır konu bır urfalı olarak antalyada 23 yıldır yasıyorum burada oyunculuk mankenlık yapıyorum sızın bu mukemmel projenız sayesınde urfaya gelemesekde goremesekde gezmıs ve gormus olacagız kadronuzunda sıze layık olmasını ısterız bsarılarınızın devamını dılerım sızın adınıza cok sevındım
13/11/2008 13:27

hayırlı olsun mehmet izmirden

çok geç kalınmış bir proje ama yinede hayırlı olsun izmirden ve tüm dünyadan urfayı herkes hayranlıkla izleyecek 3 gündür sabah 6 kalkıp urfa türküleriyle insan moral buluyo bu proji uygulamaya sokanlardan allah razı olsun urfa stadına bu şekilde duyurursak dünya ya daha çabuk biter diye düşünüyom
13/11/2008 11:13

Teşekkürler Salih DOĞAN

Şanlıurfa dışında yaşayıp Urfa'yı anmak ihtiyacı hisseden hemşehrilerimize çok güzel bir haber oldu çok sevindik memleketimizi dışarıda tanıtacak gelişimimize sebep olacak güzel bir gelişme emeği geçenlere teşekkür ederiz.Mersin Silifke'den selamlar
12/11/2008 23:46

HAYDİ HAYIRLI VE UĞURLU OLSUN BAKALIM AUTOLAB

Ve işte beklenen oluyor sanırız KANAL URFA açılıyor gerçi bizi çekemeyen adıyaman bizden önce ASU t.v diye bir kanal açtı ama inşallah hayırlısıyla bizim urfamız kanalını bir açacak pir açacak umuyoruzki KANAL URFA BEKLENTİLERİMİZİN DAHADA ÖTESİNDE yayın yapıcaktır üstün görüntü teknolojisi H.D ayyınıda olursa eğer kimse bizi tutamaz saygılar NOT:allah aşkına her gün o tüpü bitmiş işe yaramaz adamları çıkarmayın bıktık artık onlardan ! . .
02/11/2008 21:15

YAYIN BAŞLAMA TARİHİ hakkan

yayına giriş tarihini ve frekansı hakkında bilgisi olan arkadaş varmı?
30/10/2008 18:26

frekansaları ne? ahmet

hasretle bekliyorduk sonunda oldu ama frekansları hakkında bilgi verilse iyi olur
29/10/2008 15:09

FREKANS ECZKENAN

TEBRIK EDERIM SEVINDIM URFA KANALININ UYDU SITESINDE OLMAMIZA AMA FREKANS NUMARASINI NERDEN BULUCAZZZ
29/10/2008 14:41

hasretle bekliyorduk nihat elma

gerçek hasretle beklediğimiz bir proje yıllardır gurbette yaşayan urfalılara büyük hizmet doğrusu ibrahim toru ve ahmet akarslan'nı9 kutluyorum önemli bir projeye imza attıkları için hem başrılı olcaklar hemde para kazanacakları temenni ediyorum Allah Utandırmasın hayırlı uğurlu olsun
28/10/2008 12:19

Haydi bakalım. Kemal BEHRAM

Umarım diğer yerel kanalların yaptıklarını yapmazlar. Örneğin. Bi reklam kuşağı varki sormayın. siz diyin yarım saat ben diyim 40 dakika. her reklama 3 dakikalık şarkılar falan.
28/10/2008 10:35

Bu Kategorideki Diğer Haber Başlıkları

21.12.2014 10:51 · HAYRİ ÜLGEN'İN ACI GÜNÜ

21.12.2014 10:27 · ESKİDEN URFA BÖYLEYDİ

21.12.2014 07:41 · TÜRKİYE KRAVAT GEVŞETİYOR

21.12.2014 05:53 · Urfa'da Huzur Operasyonu,5 Gözaltı

21.12.2014 01:40 · "Hakemler Göz Kontrolüne Girmeli"

21.12.2014 00:03 · Emniyet Müdürlüğüne Saldıracaklardı

20.12.2014 16:15 · Utanmaz "Çoban"Oğlu Çoban!

20.12.2014 16:00 · Urfaspor'u Kurt Değil Çoban Yedi!

20.12.2014 09:13 · Urfaspor Giresunspor'la Oynuyor

20.12.2014 08:53 · Otomatik Ödemeye Ücret Alınıyor

20.12.2014 08:21 · Gazetecilere Sadece 1 Saat!

20.12.2014 07:40 · YAKALAMA KARARI ÇIKTI

20.12.2014 06:33 · Vatan-Millet-Sakarya=18 Bin Tl

20.12.2014 05:42 · Ak Parti'nin En Genç Başkanı

20.12.2014 05:16 · 7 MAHALLEDEN OLUŞACAK

20.12.2014 01:27 · Bu Karmaşa Ne Zaman Bitecek!

20.12.2014 00:17 · 17 Yaşındaki Genç Kız İntihar Etti

19.12.2014 15:07 · Nabi Kırmızı'dan Önemli Açıklamalar

19.12.2014 13:32 · İLÇE BAŞKANI DEMİRBAŞ OLDU

19.12.2014 13:29 · ŞAHİN 2. Paketi Değerlendirdi

19.12.2014 10:06 · Kredi Kartı Borçlularına Müjde

19.12.2014 08:04 · Ev Alana,Evlenene,Eğitime Destek

19.12.2014 07:35 · BU MANZARA NE ZAMAN BİTECEK?

19.12.2014 06:10 · Polis Aracı Devrildi,2 Polis Yaralı

19.12.2014 01:51 · Askeri Araç Devrildi 6 Yaralı

19.12.2014 00:58 · 10 KİŞİDEN 9'U TUTUKLANDI

19.12.2014 00:45 · URFASPOR GİRESUN'A HAZIR

19.12.2014 00:15 · EV ALACAKLAR DİKKAT!

19.12.2014 00:00 · Güzel Sanatlar Lisesinden Konser

18.12.2014 13:05 · Plaket Ve Kitapçıklara Yasak Geldi

18.12.2014 12:06 · Suriyelilerden Esnafa Şok Baskın!

18.12.2014 09:51 · Mustafa SANDAL HRÜ'deydi

18.12.2014 09:02 · Türbülansa Giren Uçakta Panik-İzle

18.12.2014 07:30 · Urfa'lının Yeni Yıldan Beklentileri

18.12.2014 07:08 · LPG'YE ZAM GELDİ

18.12.2014 06:36 · Urfa'da Zincirleme Kaza,2 Yaralı

18.12.2014 05:34 · ÖĞRENCİ KARNELERİ DEĞİŞİYOR

18.12.2014 01:44 · YGM'liler Hayvan Barınağındaydı

18.12.2014 00:59 · Urfa'da Uyuşturucu Operasyonu

18.12.2014 00:58 · HRÜ'DE KIRGIZİSTAN GÜNLERİ

18.12.2014 00:50 · Osmanlıca Klavye İlgi Odağı Oldu

18.12.2014 00:23 · Sahte Suriye Kimliğiyle Yakalandılar

18.12.2014 00:19 · SAĞLIKTA YENİ DÖNEM

18.12.2014 00:03 · MÜFİT YETKİN'İN ACI GÜNÜ

17.12.2014 13:09 · Urfa'dan Avrupa'ya Uçuracak

17.12.2014 12:42 · HAYRİ ÜLGEN'E ONUR ÖDÜLÜ

17.12.2014 08:21 · HRÜ Spor Tesislerinde İşlem Tamam

17.12.2014 08:17 · HRÜ İsotlu Zeytinyağı Üretti

17.12.2014 06:59 · Açma Kapama Bedeli Tarih Oluyor

17.12.2014 06:55 · "Urfa'da Doğdum Diye Dalga Geçti"



Flash Haber

Yapılandırmada Bir Uzatma Daha

 Yapılandırmada yeni bir uzatma daha geldi.

Köşe Yazarları

Ali ÇİZMECİOĞLU

 

İmam Hüseyin SAVAŞ

 

Ömer N. KAPAKLI

 

Halil ÇİNİ

 

Fuat KÜRKÇÜOĞLU

 

Dr.Yusuf Vehbi OCAK

 

Mehmet YILDIRIM

 

Mehmet BAYLAN

 

Yaşar DURU

 

Abdullah ÖZDEMİR

 

İsmail MUTLU

 

Mustafa GÜMÜŞ

 

Belgin Turan SATICI

 

Hayri ÜLGEN

 

Metin ŞENAY

 

Murat Şahin ŞAHANOĞLU

 

Hüseyin GÜZEL

 

Mahmut MANCI

 

İsmail BAYRAM

 

Sabri SORGUÇ

 

İnş.Yük.Müh.İbrahim H. OKUYAN

 

Ahin GÜNEŞ

 

C.REHAVİ

 

Tahir GÜLEBAK

 

Ayten DOĞAN

 

Mehmet CANBEYLİ

 

Halil ÇAKIR

 

Zir.Müh.Hasan BAĞIŞ

 

Osman Ataman BİNER

 

Reşat UZUN

 

İbrahim TORU

 

Nihat ÇAKIR

 

Nuray AÇAR

 

İbrahim TORU

 

Halil ÇUHADAROĞLU

 

Ecz.Yusuf KÜRKÇÜOĞLU

 

Ahmet AKARSLAN

 

İ.Halil HAKTANKAÇMAZ

 

Yrd.Doç.Dr.Halil CAN

 

Dr.Münip GÖRGÜN

 

Anasayfa     Günün Haberleri     Sitene Ekle     Urfapress Tv     Yazarlar     Foto Galeri     Künye     İletişim  

  22 Aralık 2014